Tentang dia

Sejak aku mgenali dirinya, aku x merasa apa-apa tentangnya. aku x tniat hndk mgnli lbh dlm tentang dia. stiap kali aku mrncg jumpa dia, aku mula tkut, bla jauh brni n bla dkat aku takut. maybe mmg sifat aku. slma sthun aku knli dgn hnya tlfn bimbit, akhirnya aku tba2 trasa ada satu kkuatn utk jumpa dgnnya. lastly aku jumpa jga dgnnya dtmani family aku. tiba2 aku tingat kta2 aku yg pernah aku luahkn dlu.
sjak ptemuan 2, aku smakin rapat dgnnya. family aku pown leh trima dia. dgn pkerjaan yg tetap n ttur bcara yg baik mmg family aku leh trima dia. tp yg aku pelik, aku x pernh nk trancang utk keluar bdua dgn dia. stiap kali kluar dgn dia aku pasty dtmani family aku. tp dia x pernh pla yg myatakn jngkal klu da family.
sjak i2 aku mla myygi dia, tp skrg, perasaan i2 aku pndamkn, krna dia sdah bjumpa dgn owg yg dia syg. aku redha. mybe dia bkn jodohku. aku doakn dia bhgia dgn pilihan htinya.
mungkin bnar apa yg guru aku pernh ckp dlu, kalau apa yg kta ckp pasty bnda i2 akn tjadi. sbbnye aku pernh ckp akn kawin umur 28. mybe time 2 jodoh aku akn smpi. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...