BerPiSaH LagI bUdaK-bUdaK K2E...




hari ney 19hb JUN.. adalah hari kesedihan aku n budak bilik disebabkan seowg budak umah kite owg telah berhenti sebab die dh graduate... sedih sesangat... setiap sem, ade saje yg keluar dari rumah ini... kekadang aku terfikir asyik aku jer yg pergi menghantar budak keluar dari asrama.. bila pula aku??? mungkin rezeki aku x sampai lagi...

tapi ape2 pun aku kene fikir positif.. mungkin ade HIKMAH aku keluar lambat kot... ape pun satu pesanan jer dari aku utk LINDA ... good luck dlm mencari masa hadapan... ntey kalau ada masa kita jumpa lagi....

di sini k imah minta maaf pada LINDA, kalau selama ini membuat LINDA terasa haty... ataw membuat salah yang lain... HALAL kan makan n minum K imah n member kite di siney.. janagn lupakan kenangan kite disiney..


kenangan kite pada semester lepas...

jgn lupa yer kenangan kite time pose2... 

sayang LINDA..
sayang budak umah K2E..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...