edit kembali

hari ney... setelah sekian lama aku menedit kembali laman blog aku yg telah lama suram n menyepi....
nak kata busy x lah busy...
bolehlah kot busy... sbb stress memikirkan kehidupan yg entah kemana...
aku stress memikirkan khidupan yg x taw kemana....
antara khidupan n kenyataan... 

nak kata aku ney baik.. x baik sngt... tp yer lah aku ney jenis sfat tolong dgr luahan haty owg n cuba mnasihati... tapi luahan haty aku aku x taw nk luah pada sape... aku juga kene pendamkan perasaan... btoi ckp temanku.. "di luar nampak tabah, tapi dihaty amat lemah"... i2lah sifat aku...

aku ney seorg pemgang diploma tp x taw bila nk graduasi... owg kata kalau ada rezeki ader lah.. i2 yg owg ckplah... tapi kenyataan mmg g2... mungkin rezeki aku masih jauh lagi...

bila aku tgk akademi fantasia 9, aku ingin juga mengenggm segulung trofi sprti i2... mungkin rezeki aku jauh lagi kot... eh.. ape kaitan pula akademi fantasia dgn aku??? ala aku kan duk kat akademi shahputra yang tiada tandingan...

kalau aku dapat trofi cam ney kan best...


neylah logo kolej ku... yg disayangi selalu...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...