hatyku dilanda todak

tajuk yg mengemparkan owang..
haty aku dilanggar todak!!
macam mana 2???
hahha.. aku pown x taw..
tapi haty ku pada masa ney mmg terlalu pedih and sakit...
cam todak mecucuk dadaku 


bayangkan lah ikan ney mencucuk dada ku


adakah begini haty aku selepas dilanggar todak...
owhh TIDAK!!!

 aku ney suka tol imagine dtgh malam ney...
entahlah aku tengah stress sekarang ney...
x leh nak dicakapkan stress tahap berapa entah...


ney bukan stress yang aku hadapilah hehe..
ney stress terlampau namanya..

aku keliru dengan diri aku sendiri...
antara lukakan satu haty n menerima satu haty..
cehh cinta tiga segi gampaknyer...


macam cerita neylaa pula...
aduyai!!! memang tahap kritikal aku ney,...
owang lain stress x cam ney..

dahlah dari aku mengarut terlebih2... baik aku 

tapi nak chat dengan sapew pla???
oklaa... nanty kita samb entry ney lagi yer..


AHAKSSSS!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...