SYOKNYA dapat Hadiah

owang lain time befday dapat hadiah... 
aku x...lama lagi befday taw....
tadi kuar dengan member ku ney...
die dapat gaji katakan,, die sanggup belanje aku p makan...
KFC pula 2...


aku kalau g KFC aku ska makan Snack Plate...

kenyang jgalah... 
pas2 die ajak p shopping...
aku apa lagi...
die bagi pilihan pula. aku kene pilih dua barang ney,...


die suh pilih beg ataw selendang ney...
fikir2... aku pilih beg 2 laa...
sebab aku x da beg..
tapi selendang 2... beli juga tapi untuk budak ney...
sapew nak kenal Klik kat nama semangat aku pelangi...


neylaa... beg yang aku dapat tadi... bestnyer..
tapi sampai kat umah jer... aku jelez si tgk selendang 2...
tapi member aku cakap tggu bezday aku ...
x per x lama ag befday aku ...
hehehe...

ney pose aku seblum p shopping tadi....


x tomey kan...
okey... setakat ney dari PUTERI EIMA
bubye...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...