SUDAH CUKUP SUDAH


aku berterima kasih pada dirimu...
kerna sudi menyayangi diriku,...
walau untuk seketika..
aku bukan x ingin terima hatymu...
tapi aku dh puas dilukai...
dan aku x ingin dilukai...
kenapa engkau x mengerti peraasaan ku ini...
kenapa perlu mbiarkan aku memikirkan kan perasaan diriku..
kenapa aku perlu jalani semua ini...
apa kesalahan yang aku buat???
perlu ke aku hadapi seorang diri...
kenapa engkau tidak hadir dikala aku kesedihan...
kenapa engkau perlu menghilangkan diri...
kenapa perlu aku seorang diri menghadapinya..
kenapa?? kenapa?? kenapa??
aku masih sayangi dirimu tapi pabila engkau tegar 
melukai hatyku.. aku begitu kecewa...
perlukah engkau membuat hatyku terluka lagi...
sukar aku nak terima semua ini...
aku dah penat hadapi semua ini...
mungkin lepas ini engkau gembira dengan apa yang buat ini...
andai engkau fahami hatyku..
mungkin disaat i2 aku sudah berhenty mengharap...
pin2 hatyku akn lagi kuat tutup untuk insan seperti engkau..
salahkah aku ingin disayangi sementara aku masih ada...
aku harap engkau bahagia disisi org yg engkau sayang..
di situ aku akan sentiasa mengingati kenangan kita...
aku lepaskan kau pergi...
dan lepaskan aku pergi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...