terimbau kenangan

hary ney hary yang membosankan... x ada apa2 yang nak dibuat and x taw nak tulis apa pada blog.. tahun ney aku krg berbloging sebab first aku terlalu bz sesgt n second my love sllu akak n abg gna... so aku dapat on9 pakai hset samsung jer... so sad... tp nak wat guaner kan... masa aku x byk kat umah... tp skrg bila aku fikr n duk termenung sudah banyak pengalaman aku lalui dari awal thn until skrg... dr mula keja kat 7ELEVEN hingga lah skrg keje kat VAC... terlalu jauh untuk aku uraikan.. n terlalu detail untuk aku ceritakan... biarlah ia menjadi satu memori bg aku... just aku leh kongsi mane yg baik2 jer.. yg buruk 2 biarlah aku tanggung sendiri...

aku tetiba rindu kat kawan yang keje kat 7ELEVEN rindu kat die owg... apa khbar taw... semuanye senyap sepi.. membawa haluan sendiri... sblm ney kita owg asyik bgurau senda tp akhirnye... kite owg bpisah... benar owg ckp... setiap pertemuan ada perpisahan.. aku ingat lagi ckp someone.. die cakap ayat ney "jangan suka n gembira sangat2.. nanty pasty kesedihan yg akn dtg.." betoi ckp die... tp aku x salah kan die... aku dh memaafkan keslhnnya.. setiap manusia x sempurna.. aku pown jga x sempurna.. kalau ikut mmg terasa ayat yg die bg ney "lain kali cbalah HIPOKRIT dpn owg jangan jadi diri sendiri ntey makan diri" ayat ini membuat aku sakit haty tp biarlah... sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ketangan juga..  apa ney tetiba melalut pla... yerla kalau x krna die.. kita owg x tpisah mcm ney... kenangan with u all akn tetap utuh diingatan... rindu kat kowg... hanya memori yg mjdi pengubat rindu kat kowg..

(kenangan di 7 ELEVEN)

sekrg aku dh mendpt pekerjaan baru... so aku kenalah mulakan hidup baru.. n mdpt kawan bru.. kat cney pla.. aku dptla mjdi rakyat 1 malaysia.. kt cney pelbagai bangsa yg ada.. tmbh2 kat cney ada pekerja bukan warga tempatan.. dr cney aku blh kenal budaya owg luar di negara kite... bertuah rasanya.. n x rugi bila aku keje kat cney.. mane x nye... dulu aku x da masa kat umah... time owg cty pown aku keje... now aku skrg dh ada masa kat umah... aku x keje bila sb2 n ahd... bestnye ... trsa keje kat office lah pla... heheh... aku bangga n aku bsyukur.. aku harap aku kekal keje kat cney... 

i2 jer kot aku naik taip.. lain kali aku taip lagi ok....

bye... 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...