aku KeLetihaN

semalam lepas test.. member aku p ajak jalan2 kat bandar ney.. berbekal kan aku x da duit lagi.. sbb my mom x masukkan duit lagi... ak teman die p jalan dgn x ada tujuan... hahhah... jalan saja2... cuci mata... jauh juga perjalanan semalam... bila berjalan kaki x terasa pown penat.... bermulanya aku berjalan dari perhentian terminal bas...ke Kuantan prade... fuyoi.. jauh juga perjalanan 2... memakan masa dlm setengah jam juga rasanya... jalan2 dlm kuantan prade.. hampir x sedar jam dh nk hampir kul 9mlm.. ala bas... bas tamat kul 10 mlm.. apa lagi cepat2 aku dgn mber aku p bus stop tggu bas nak balik... nak dijadikan crita ingt kul 9 ader bas.. rupanyer x de.. lame giler tggu kat bus stop 2.. akhirnye aku ajak mber aku jalan balik k perhentian bas.. tggu bas kat c2 jer... jalan2 kepala ney asyik tgk jer ke blkg .. takut ade bas yg lalu... smpai perhentian bas.. x juga ader bas.. aku redha jer... sampai aku ckp dkt mber aku .. jom jln kaki balik asrma.. klu jalan kaki balik asrma ney nk pecah rekod kot.. yerlah x prnh dibuat owg... hehehh... akhirnye sekian lame tggu bas, bas pown smpi akhirnye aku balik kol 10 lbih... mber aku ciap bising ag.. klu taw bas lmbt baik makan duulu td ... hehhe.. i2 yg membuat aku sgt letih malam td... jauh perjalanan luas pemandangan... hehheh...

Kuantan Parade

3 comments:

  1. salam...

    juah berjalan luas pengetahuan.hehe/

    *folo ur blog

    ReplyDelete
  2. ** jauh...salah taip..

    ReplyDelete
  3. keletihan yg menyeronokkan eima..sy pon ske jln2 tanpa cash..sesaje..kasi penat kaki..window shopping jer..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...