SePeTanG BerSaMa BuDak SPV

petang ney aku sedikit ceria...
yerlah first time berbuka pose dgn budak diasrama ku secara beramai2..
lauk hary ney ader bubur lambuk n nasi serta laukpauk...
tapi aku ambil bubur lambuk sebabnyer lama x makan bubur lambuk...

tapi so sad sebabnyer.. x der sambutan..
ramai yg ambil bubur lambuk tp makan dkat bilik...
eii...tolongla bukan slalu makan bersama..
walaupun makan atas jalan... kenangan 2 beb...
makan dekat padang boleh pla, tp makan same2 ats jalan x nak..

ape2 pown aku like aktvty ney
tingt pula kngan SPV time aku mula2 masuk dlu...
ade macm2 aktvty, best juga time 2..
tp dulu.. skrg maila, ramai2 meriahkan suasana..
buka sllu kite dpt makan dgn pekerja kolej...
pelik aku dgn bdak2 skrg ney..
sowylah kalau ader yg terasa..

ape2 pown ney pic yg aku edit td...
x comey pown





time bila dh berbuka pose..


kenangan ini x akan kulupai...









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...