BERAKHIR DISINI

ney story utk samb story yg lepas
part 1 : BICARA PADA KENANGAN YANG LALU
part 2 : SEKETIKA DI SINI
ney kira part akhir mengenai ranjau duka ku di UCSA

lepas sem 5, kehidupan aku dijalani seperti biasa...
tanpa kehadiran Ain and Nora...
di bilik aku ada alynn and sha..
sedih jga... tapi bila fikir dia owg berhenty sbb ada hal yg tertentu ..
tp x per... sem ney aku happy sejenak sebab nyer aku ada aktiviti..
khemah di Balok...
2 hari 1 mlm.. mmg best giler...
aku satu khemah dgn cuwit, farah, aisyah.

ney pic memory aku ...


best giler memory ney...
sebenarnyer banyak lagi pic ney... kalau aku upload x muat blog ney...

ney memory sem6..
hjg sem 6, aku dpt g stu ag aktvti iai2..
g ke uniten utk program kata tidak utk seks...

ney la pic wak2 program 2...

n then bmulalah sem 7.. sem yg akhir...
pd sem ney aku mmg dah x da haty nak samb, tp pihak kolej x nak sign surat berhenty aku ..
die owg cakap sayang, x lama lagi dah...
aku pown teruskan pejuangan dgn dban2 kekuatan mek long...
thankz mek long bg semangat selama ney...

awal sem ney.. aku da bdk junior...
so, aku kene jd FC die owg...

neyla 1 diantara 2 pic tsebut...
paling indah sem ney...
aku g Melaka...
g kawin cik Ecah...
lect kesayangan aku.....
aku jadi pengapit taw....

neyla pic 2...
2 hary aku jd pengapit..
tp syg pic hry ke2 x daa...
sbb x da owg yg nak tngkp...
tp aku ska pada bdak 2 owg yg kat atas 2...
die owg tomey...

dan di phujung sem ney..
aku happy dgn bdak bilik aku...
kita owg pakat g tasik....
bahagia ku rasa...

kenangan ney mmg x akan kulupakan....

dan lastly.. 
aku x berjaya memgng segulung diploma...
mungkin bkn rezeki disini...
sedih sgt bila terpaksa mninggalkan kolej tanpa memiliki ape2...

ape2 pown aku redha...
dan pada kawan2 ku ..
thankz sudi kawan denganku ...

Nyra Saifira

Era Aziz

Ira Yem

Eira Syuhara

Nora Sweet

Gemini Gurlz

Nadia Nordin

Sweetness Blossom

Erine Nasrina

Shazleen Nazri

thankz kowg yer....

and aku nak ucap terima kasih kat Cik Ecah...
sebab sudi mendengar masalah aku slama ini...

INILAH SWEET MEMORI DI UCSA....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...