Perpisahan

tanggal 12 November..
saat perpisahan aku dengan member aku di sarang burng walit..
sedih juga bila berhenty kerja disini...
ini kerja yang sentiasa akan kurindui...

aku akan sentiasa merindui sarang burung yg aku cuci slama sbln...
syok juga kerja ney tapi gaji die x tetap.. sebab 2 aku tukar kerja..
aku juga nak ucap thankz pada
nana, kak chik, afidah, aini, ika, kak linda, kak nah, shahira, wana, era, kd, and kak shireen..
sebab sudi menjadi kawan ku utk sebln ney, dan mberi tunjuk ajar padaku ...

pas ney aku kerja di 
member aku cakap best kerja kat cney,,
aku harap betoi cakap die.. harap2 best...
tapi yg aku suka kat cney x da arak..
alhamdulillah... x lah aku risau sangat...

apew2 pown aku harap Allah permudah segala urusankuuuu...
<AMIN>



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...