Seketika Disini

ini sambungan pada story ku yang lepas...
sapew yg x baca baik baca dulu... nanty x syok pla...
nak baca boleh Klik Bicara pada kenangan lalu



sebelum baca story ag, kalau nak dengar lagu klik yer kat atas 2...
story yg lepas aku telah ceritakan pasal sem 1 n sem 2...
sekarang aku citer pla sem 3...

pabila muncul sem 3, bermulalah perjalananku tanpa kehadiran cousin aku,..
pada wak2 ney, aku terasa sunyi sebab aku x taw..
x taw kat mner aku nak luahkan perasaan aku...
nasiblaa.. aku ade sowg lagi... member,
iaitu nora, dan ain...
neyla nora dan ain... die owg banyak memban2 aku bila akma x da...
pada sem ney aku x ingt sangat apew yg aku buat...
rasanye x da yg menarik sem3 ney..
ia berjalan seperti biasa jer...

masuk sem 4... (2010)
permulaan tahun baru...
semangat yg baru .. ceh x da makna semangat yg baru ...
same jer aku rasa...
pada sem ney juga, keadaan aku seperti biasa tiada yang berubah...
tiada yang menarik...
entah ada yg  menarik kowt tp aku x berapa ingatlaa...
sowy pada kawan2 kalau ada kenangan yg manis pada sem ney...
aku x ingatlaa...
 tapi aku ingat, aku, naddy, nora and ain g jalan2 kat ECM


neyla... time kita owg jalan2 kat ECM...
ney jer kenangan yg aku ingt sem 3 n sem 4...

lepas hujung sem 4, aku and the gang Nursing UiTM..
g intersesi kat Puncak Alam...
kat cney tercipta lagi memories aku and gang2 nursing...

ney time kenangan di Puncak Alam

wak2 di Puncak Alam aku sempat g Shah Alam.. ney la pic die...

lepas 2.. bru aku masuk sem 5...
pada sem 5 ney, aku telah menabur sedikit jasa kat kelas aku...
aku jadi ketua kelas.. penat ade jga...
tapi kerna member2.. penat pown hilang...
pada sem 5 ney, kita owg namakan group kelas kita owg Glow In The Dark...
kita owg buat pla event bowling n bka pose dgn PA kita owg...
i2 story time ney...
tp sblm story event kelas, aku dijemput g Komuniti bersama JAIP...

ini lah sedikit kenangan aku di sini...

neylaa kenangan aku time main bowling

tapi x tinggal lagi time bln pose, kita owg spent time lagi...
bersama2 buka pose kat padang MPK... Kuantan..

memang sweet memory aku dengan budak kelas...
x akan lupakan kenangan ney...

tapi yg sedihnyer..
nora dan ain tinggalkan aku ...
naddy jga same..
aku sedih hujung sem 5 ney...
semua budak bilik nak tinggalkan aku ...
tinggallah aku dengan alyn jer dalam bilik ney...

apew2 pown aku x akan lupakan kowg...
kowg sahabat terbaik bagiku ...

ok.. stop disini...
story ney akan disambung lagi...
so nantykan...
maybe i2 story terakhir bagiku di dunia shahputra... manew taw...

ok.. harap semua happy ok...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...